2.Pretul prestatiei se va plati in numerar sau prin transfer bancar astfel:
a)Avansul pentr rezervare data la intocmirea contractului in valoare de 350€ din pretul
contractului.
Avansul reprezinta strict rezervarea serviciilor prestatorului, rezervare ce are loc o data cu semnarea prezentului contract. Avansul nu se
returneaza. Orice schimbare ulterioara a datei evenimentului va necesita plata unui nou avans, in masura in care suntem disponibili. Avansul nu se returneaza nici in eventualitatea anularii evenimentului din motive dependente de Beneficiar.
b)Achitatea integrala a serviciilor se face in 2 transe:
-70% din suma contractului in 72h dupa terminarea evenimentului
-5% din suma contractului la predarea materialelor in format digital
Plata se face la cursul euro din data semnarii contractului.
Art.4 Obligatiile prestatorului
1 Sa fie present la data si ora stabilite conform Anexei 1
2..in cazul in care prestatorul nu mai poate onora serviciile contractate si anunta beneficiarul cu cel putin 2 luni inainte de data mentionata in Anexa 1,se obliga sa faca demersuri pt a pune la dispozitia beneficiarului un alt furnizor/pretator ,care sa asigure executatea serviciilor ce fac
obiectul prezentului contract.
3..Sa presteze serviciile si sa respecte cerintele beneficiarului mentioante in anexa 1 la contract
4..sa respecte termenii de realizare si predare a materialelor finale,detaliate la art 8
5.Echipa se obliga sa fie prezenta de la inceput (acasa la mire,(daca se doreste si acasa la mireasa sau cuafor este necesar a 2 echipa) stare civila,sedinta foto in ziua nuntii,biserica si sala pana ce se serveste de catre ospatari ultimul fel de mancare! Echipa nu este obligata sa stea mai mult, doar in cazul in care a 2 zi ei sunt liberi si doresc sa stea.Activitatea lor artistica este obligatorie pana dupa prezentarea tortului.
Art.5 Drepturile prestatorului
1. Sa denunte unilateral contractual in maxim 48h de la data semnarii lui,restituind
eventualele sume primite cu titlu de rezervare data,mai putin contravaloarea prestatiilor
deja executate,care au legatura cu prezentul contract ,fara a mai avea alte obligatii fata de
beneficiar
2. 2. Sa sisteze prestarea serviciilor,fara a mai avea alte obligatii fata de beneficiar ,daca
acesta incalca obligatiile asumate conform prezentului contract sau pericliteaza,prin
actiunile sale si ale persoanelor participante la eveniment,siguranta si integritatea
prestatorului si/sau ale bunurilor acestora.
3. Sa primeasca contravaloarea serviciilor prestate si/sau daca este cazul ,sumele
considerate daune- interese petrecute pe parcursul evenimentului din cauza invitatilor
4. Sa utilizeze materialele in orice forma ,aspect si durata in promovarea activitatii sale ca
portofoliu ori in activitati comerciale,prestatorul fiind detinator al drepturilor de autor
asupra materialelor.
5. Daca pe parcursul evenimentului au loc actiuni care pot pune viata in pericol (cum ar fi
furatul miresei si deplasarea cu masinile la locul indicat s.a) prestatorul are dreptul sa
refuze in functie de situatie.
6. Prestatorul nu este obligat sa filmeze coloana cu masini din mers deoarece se pot produce
incidente,aici ramane la decizia echipei pe teren.Coloana de masini se va filma static.
7. In cazul in care nunta se reprogrameaza in alt an decat anul stabilit in contract
contract,prestatorul are dreptul sa –si mareasca pretul cu 10-15 % maxim din pretul
contractului.
Art 6.Obligatiile beneficiarului
1 In cazul in care doreste anularea/amanarea contractului , si au trecut 48h de la data
semnarii prezentului contract beneficiarul pierde suma achitata pentru rezervare data.
2 In cazul in care anunta prestatorul cu privire la anularea/amanarea cu mai putin de 2
luni inainte de data prestarii serviciilor la Anexa 1 ,beneficiarul se obliga sa plateasca
50% din pretul intreg al contractului fara alte pretentii.
3.Sa obtina aprobarile necesare,daca este cazul,pentru prestarea serviciilor contractate in
locatiile in care se desfasoara activitatea prestatorul.
4.Sa achite pretul contractului in conditiile art 3 si/sau daca este cazul,sume considerate
daune-interese
5..Sa isi asigure materialele digitale primite,facand copii de siguranta ale
acestora.Prestatorul arhiveaza materialele dar nu garanteaza pastrarea lor pe o perioada
mai mare de 30 de zile de la data semnarii procesului de predare-primire sau trimiterii
materilelor online.
6 Sa asigure prestatorului loc pentru intreaga echipa in spatiul in care se va desfasura
evenimentul cu vizibilitate directa (nu in alte incaperi)
7 In cazul in care sedinta foto dupa eveniment nu se realizeaza in maxim 120 de la
eveniment ,aceasta se anuleaza fara dreptul de a recupera contravaloarea ei.
8 Beneficiarul are obligatia de a asigura prestatorului transportul,cazarea si masa pt
sedintele foto care se desfasoara in afara localitatii prestatorului.
8. Sa sa prezinte la sediul firmei sau punctul de lucru al prestatorului pt ridicarea
materialelor si restituirea sumei prezentului contract in maxim 1 luna de la anuntarea de
catre prestator ca materilalele pot fi ridicate,in caz ca se intarzie ,orice zi in plus este 20
lei.
9. Sa instiinteze toti participantii la eveniment de prezenta noastra,iar daca sunt
persoane care nu doresc sa fie filmate sau fotografiate sa instiinteze prestatorul. Sa
asigure loc in aceeasi sala cu evenimentul in care se desfasoara evenimentul la o
masa separata de restul prestatorilor(formatie.etc...),unde prestatorul poate
depozita echipamentul in siguranta,in caz contrar,prestatorul nu va fi responsabil de
neinregistrarea unor momente petrecute in locatia evenimentului.
10. Daca evenimentul se desfasoara la peste 50 km de Baia Mare,atunci transportul se
plateste separat..Daca este necesar ca echipa foto -video sa se deplaseze cu 2 masini din
cauza distantei,atunci la fel transportul se va calcula pentru 2 masini.
11. Sa asigure meniu pentru toti membrii echipei foto video.
Art 7.Drepturile beneficiarului
1 Sa denunte unilateral contractual in maxim 48h de la data semnarii lui si sa primeasca
suma platita pentru rezervare data ,fara a mai avea alte obligatii fata de prestator
Art 8.Realizarea si predarea materialelor
1.Prestatorul se obliga sa realizeze materialele in maxim7 luni de la data evenimentului
si sa instinteze beneficiarul prin telefon,sms sau e-mail despre data si ora predarii
materialelor.
2. Predarea materialelor se face la sediul social sau punctul de lucru al
prestatorulu.,beneficiarul fiind obligat sa se prezinte .
3 Termenul de predare al materialelor poate creste in urmatoarele situatii:
a) Beneficiarul intarzie cu acordul asupra materialelor finale.
b) Atunci cand sedinta foto dupa eveniment este facuta la mai mult de 30 zile de la
eveniment ,in acest caz termenul de livrare se calculeaza de la data sedintei foto +7
luni
4.Materialele in forma finala vor fi vizionate de beneficiar la primire
5.In momentul predarii/primirii materialelor in forma finala se va intocmi un process verbal de
predare-primire in care vor fi mentionate materialele primite si eventualele reclamatii
comunicate pe loc prestatorului.
6.Predarea/primirea materialelor in forma finala va fi conditionata de achitarea restului de plata
,conform art 3
7.Editarea si colorizarea materialelor se face in conformitate cu stilul de lucru ales de prestator .
8 Prestatorul nu raspunde de eventualele problema aparute din cauza formatiei sau dj-ului asupra
sunetului din mixer.
9 Prestatorul nu raspunde de eventualele problema aparute din cauza restaurantului ,a altui
prestator sau a invitatilor (stingerea luminii ,opturarea vizibilitatii directe asupra actiunii s.a)
De exemplu la sala,stingerea luminilor si lasarea doar a efectelor de lumini,ceea ce afecteaza
calitatea imaginii,adica filmarea nu poate fi luminoasa,ci v-a fi efectul de ” discoteca”.
10 Beneficiarul are dreptul la 5 modificari asupra filmului nuntii .Aceste modificari pot fi
reprezentate doar de inlocuirea unui cadru.Costul pentru o modificare suplimentara este de 50
lei//cadru.
11 .Coloana Sonora a filmului nuntii este aleasa de prestator,in cazul in care beneficiarul doreste
o anume melodie trebuie sa specifice in scris melodia in maxim 10 zile de la eveniment altfel
prestatorul nu este obligat sa modifice coloana sonora.
12.Prestatorul nu se obliga sa filmeze primirea invitatilor la restaurant, deplasarea invitatilor intre
locatii cu masinile sau furatul miresei care se desfasoara in alta locatie decat cel scris in prezentul
contract.
13.In cazul in care,din probleme tehnice sau digitale,s-au pierdut materialele sau o parte din ele
,prestatorul este obligat ca in masura gravitatii lipsei materialelor fie de foto si/sau video,dupa
caz , sa restituie inapoi in procent de 20%-50% din suma trecuta in prezentul contract ,fara a mai
avea alte obligatii sau pretentii fata de prestator.
Art 9.Rezilierea contractului
1.Contractul inceteaza de plin drept la data stingerii obligatiilor partilor sau,dupa caz:
a) daca una din parti incalca prevederile prezentului contract sau nu isi executa /isi executa in
mod necorespunzator obligatiile prevazutle in prezentul contract.
Art 10 Forta majora
1.Nici una din partile contractate nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in
mod necorespunzator ,total sau partial,a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului
contract ,daca neexecutarea sau executarea necorenspunzatore a obligatiei respective a fost
cauzata de forta majora,asa cum este definita de lege.Prin caz de forta majora se inteleg
imprejurarile neprevazute si inevitabile pentru una din parti,incluzand dar nelimitandu-se la
accindent,ranire,boala,razboi,incendiu,calamitati naturale,furt,virus, Covid,urgenta
familiala,probleme personale familiare(rudele de gradul 1 si 2) sau orice act sau situatie dincolo
de controlul partilor si recunoscut de lege ca fiind un caz de forta majora.
In cazul in care nunta se reprogrameaza din cauza unor forte majore asa cum sunt definite prin
lege iar prestatorul este ocupat si nu are echipe libere ,suma achitata pentru rezervare data nu se
restituie inapoi de catre prestator!
2 Partea care invoca forta majora este obligat sa notifice celeilalte parti ,in termen de 5 zile de la
aparitie,producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii
consecintelor lui.
3 .Daca in termen de 15 zile de la producere ,evenimentul respectiv nu inceteaza ,partile au
dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract fara ca vreuna dintre ele sa
pretinda daune interese.
Art 11.Solutionarea litigiilor
Orice litigiu decurgand din sau in legatura cu prezentul contract ,inclusiv refritor la
incheierea,executarea lui daca nu se poate realiza pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor
,se va solutiona de instantele judecatoresti competente.
Art 12. Clauze finale
Modificarea prezentului contract se face doar prin act aditional incheiat intre parti.
Prezentul contract ,impreuna cu anexele 1 si 2 reprezinta vointa partilor si inlatura orice intelgere
verbala dintre acestea ,anterioara sau ulterioara incheierii lui.
Prezentul contract s-a incheiat azi 18/01/2025 in nr de 2 exemplare ,cate un exemplar
pentru fiecare.
PRESTATOR
LORYS WEDDING S.RL BENEFICIAR
ANEXA 1
Informatii despre eveniment:
Descriere servicii:
- Filmat Full HD,Filmare editata 3-4 h,predare pe stic,1 exemplar Full Hd in format
electronic
- Clipul best moment in format electronic (2-6 min)
- Poze nelimitat in format electronic pe stic ,Album digital 30x60deschis,100 poze 10x15,1
tablou canvas 30x40,2 albume nasi 15x30 deschis
- Optional a 2 echipa daca se doreste prezenta la cuafor sau acasa la locuinta miresei
Acord
DL/D-NA….............
Toate platile sunt si vor fi exprimate in euro in prezentul contract insa vor fi platite in lei in baza ratei de
schimb la vanzare indicata si publicata de BNR in ziua in care se face contractul.